Pelkkä surkea lista, ilman lukukokemusten avaamista. Aika hyvä lukuvuoden aloitus kuitenkin - sekä määrällisesti että laadullisesti.
Tammikuu:
Tuomas Kyrö: Kerjäläinen ja jänis
David Nicholls: Sinä päivänä
Daphne Kalotay: Bolshoin perhonen
Marja Leena Virtanen: Kirjeitä kiven alle
Boyne, John: Tarkoin vartioitu talo
Liksom, Rosa: Hytti nro 6
Page, Martin: Sudenkorennon lento
Slaughter, Karin: Kivun jäljet
Reijo Mäki: Mustasiipi (äänikirja)
Haahtela, Joel: Traumbach
Kommentit